Kategórie
- Všetky dopyty (285)
- Affiliate (2)
- Analytika (8)
- Copywriting (4)
- Emailing (7)
- Expanzia (7)
- Fotografie (1)
- Grafika (17)
- Kódovanie (125)
- Komplexné služby pre e-shop (97)
- Linkbuilding (1)
- Marketingová stratégia (10)
- Nástroje (5)
- Podnikateľské poradenstvo (1)
- Porovnávače (7)
- PPC (3)
- Preklady (2)
- Prevod dát a príprava e-shopu (45)
- Programovanie (80)
- SEO (12)
- Shoptet Premium (1)
- Školenie a Shoptet administrácia (6)
- Sociálne média (5)
- Účtovníctvo (9)
- UX (2)
- Zákaznícke služby (1)
Prehľad dopytov
Ak potrebujete pomoc s nastavením e-shopu, správou feedov, grafickou úpravou alebo čímkoľvek, čo sami nezvládate či nestíhate, využite možnosť vložiť pridať Dopyt. Stačí určiť príslušnú kategóriu a stručne popísať problém.
V Shoptete váš Dopyt skontrolujeme a ak bude všetko v poriadku, schválime ho. Po schválení sa Dopyt odošle e-mailom všetkým Partnerom v danej kategórii. O 24 hodín sa zároveň zverejní na webe, kde naň môžu reagovať aj špecialisti, ktorí nie sú Shoptet Partnermi. Keď si dohodnete spoluprácu a potvrdíte ju, označte Dopyt ako uzavretý, aby ste už nedostávali ďalšie ponuky.
Zadanie Dopytu je bezplatné, potom už stačí len počkať na prvé ponuky ⏳.
Tipy na správne zadanie Dopytu:
1️⃣ Buďte konkrétni a zrozumiteľní. Jasne popíšte problém, ktorý chcete vyriešiť, a čo od Partnera očakávate.
2️⃣ Správne určte kategóriu, do ktorej Dopyt patrí. Ak si nie ste istí, ktorá je najvhodnejšia, pomôcť vám môžu:
- popisy kategórií, kde uvádzame, aké služby špecialisti v danej oblasti ponúkajú,
- prekliknutie na medailóniky Partnerov, kde nájdete podrobnosti o ich zameraní a skúsenostiach.
3️⃣ Do textu Dopytu pokojne uveďte aj vaše očakávania ohľadom rozpočtu. Tým sa vyhnete nerelevantným ponukám.
4️⃣ Máte stanovený časový horizont? Ak áno, spomeňte to v Dopyte. Ak je úloha urgentná, Partneri si budú vedomí, že je potrebné reagovať čo najrýchlejšie. Ak vás termín neobmedzuje, je dobré to tiež uviesť.
4️⃣ Preferujete osobný kontakt, telefonickú komunikáciu, alebo radšej e-mail? Dajte to vedieť už pri zadávaní Dopytu. Presnejšie informácie o vašich preferenciách uľahčia Partnerom pripraviť kvalitnú a relevantnú ponuku.
Dobry den, potreboval by som nastavit a vyladit seo pre uvedenu stranku. Bohuzial mam minimalny rozpocet a viem, ze chcem dost vela. Potrebujem poradit ako na to, pripadne to SEO spravit. Hladam niekoho na dlhodobu spolupracu. Casom ak sa vec rozbehne, aj odmeny pre SEO sa dohodnu…
Pre nas novy eshop podla nasho webdizajnu (predstava) by sme chceli Sablonu SAMBA (nova) + doplnit do MENU: + Podstranky (vzdelavacie resp. podobne ako Blog avsak s doplnemi HYPERLINKU (Tlacidla) na KURZ vzdelavanie v ONLINE podla sablony (iny dodavatel), + Podstranky (vzdelavanie) kde budu…
Potreboval by som pomôcť s nastavením GA4 / TAG manageru/ Datalayer, nakoľko GA4 ukazuje iné čísla ako GA4.
Potrebujeme prepojit nas eshop na shoptete so zlavomatom, ale momentalne prepojenie neexistuje ziadne. Chceme, aby tovar predany cez Zlavomat, by bol automaticky upraveny v nasom sklade cez shoptet.
Dobrý deň. Zaujímalo by ma, či by bolo možné na náš eshop nájsť nejaké jednoduché riešenie (zrejme programátor/koder) ako si zákazník môže zarezervovať termín a ideálne rovno aj objednať/zaplatiť vstup na našu terapiu. Jedná sa zvyčajne o cca 30 minút.…
Zadanie: zobrazovať konkrétnu záložku podľa podkategórie. Jeden produkt – melasa sa nachádza vo viacerých podkategóriách. Záložka dávkovanie_1, dávkovanie_2 … je použitá pre konkrétnu podkategóriu Jedná sa o konkrétne dávkovanie jedného produktu…
Dobrý deň Plánujem prechod eshopu na vašu platformu. Prosím informáciu o skúsenom vašom partnerovii, ktorý sa venuje prechodu komplet na kľúč. Podmienkou je že musí mať skúsenosti aj s platformou Upgates. Viete poskytnúť kontakt ? Ďakujem pekne.
Hľadáme niekoho, kto by nám vedel doprogramovať príznak, resp. odlíšenie objednávky, ktorá sa nachádza v prehľade objednávok, avšak obsahuje aj produkty, ktoré nie sú ,,skladom“, ale majú inú dostupnosť. Chceme predísť tomu, aby sa skladník tejto objednávke…
Dobrý deň, po kliknutí na tlačidlo v menu na hornej lište VŠETKO sa zobrazí filter1 a filter 2 ten má zelenú lištu. To je ok, ale keď zadáte cez vyhľadávač na nasej stránke napríklad výrobcu ARTRA a kliknete v nájdených výsledkoch na značka ARTRA tak filter 1 tu už…
Ahojte, hľadám niekoho ohľadom úpravy XML feedu a taktiež úpravy šablóny. Prosím správa, vysvetlím ďalej . Ďakujem. (o plastpoint.sk nejde, ide o nový projekt, ešte nebeží)