Ako fungujú Dopyty

Ako fungujú Dopyty

Zmyslom Dopytov je čo najviac uľahčiť e-shopárom správu ich e-shopu a zjednodušiť výber Shoptet špecialistu. Tak, aby vaše Shoptety mohli šliapať ako hodinky, a to po dlhú dobu. Naši Partneri tým dostávajú viac možností, ako e-shopárom pomôcť, Shoptet Partneri sú totiž kvalitní profesionáli, ktorí náš systém veľmi dobre poznajú. Shoptet je vynikajúcou voľbou pre vedenie vlastného e-shopu v Českej republike aj na Slovensku. Napriek tomu sa občas pri nastavovaní Shoptetu nájdu situácie, s ktorými si užívateľ neporadí, alebo na ne jednoducho nemá čas, a tak uvíta možnosť delegovať ich na externistov. Práve k tomu slúži naša bezplatná služba – Dopyty. Jednoducho – e-shopár formuluje požiadavku, zacieli ju na kategóriu, s ktorou jeho požiadavka súvisí a potom už len čaká, až sa mu Partneri z danej kategórie budú ozývať s konkrétnymi ponukami.

Ako správne zadať Dopyt?

Ak potrebujete pomoc s nastavením e-shopu, s feedmi, s grafickou úpravou alebo jednoducho s čímkoľvek, čo sami nezvládate alebo nestíhate, využite možnosť vložiť Dopyt. Určite len kategóriu a priblížte problém. My v Shoptete Dopyt skontrolujeme a pokiaľ bude v poriadku a nebude potrebné nič doplniť, schválime ho. V ten moment Dopyt odíde do e-mailových schránok všetkých Partnerov v danej kategórii. Po 24 hodinách sa zverejní na webe a možnosť odpovedať majú aj tí špecialisti, ktorí nie sú Shoptet Partnermi. Až si spoluprácu dohodnete a potvrdíte, označte, prosím, Dopyt ako expirovaný, aby vám ponuky nechodili do konca života:)

Tipy na správne vloženie Dopytu
    • Buďte jasný. Popíšte problém, ktorý chcete vyriešiť, jednoducho a zrozumiteľne.
    • Určite správne kategóriu, do ktorej Dopyt odosielate. Vieme, že nie vždy ide úplne ľahko rozoznať, ktorá kategória sa hodí najlepšie. Pomôžu vám:
      • Naše popisy kategórií, kde uvádzame, čo daní špecialisti v kategórii ponúkajú.
      • Rozkliknúť si pár medailónikov našich Partnerov, kde popisujú, čomu sa venujú.
    • V texte dopytu pokojne zadajte vaše očakávania ohodnotenia Partnerovej práce – napíšte, aký máte budget. Zamedzíte tak nerelevantným odpovediam zo strany Partnerov.
    • Ponáhľate sa na danú úpravu? Môže sa stať, že Partner by rád Dopyt prijal, ale má napríklad na nasledujúce dva týždne plné kapacity. Alebo časový horizont neriešite? Ujasnite to ihneď v Dopyte.
    • Preferujete osobný kontakt? Alebo radšej voláte, alebo píšete e-maily? Pokojne tieto informácie o preferovanom spôsobe komunikácie už do textu napíšte. A o to kvalitnejšie budete mať reakcie Partnerov.
Vložiť nový dopyt