Certifikácia a podmienky
Certifikácia a podmienky
Ak sa chcete stať naším partnerom, automaticky sa stávate najprv bronzovým. Teda pokiaľ premýšľate o tom, že sa do nášho partnerského programu zapojíte, mrknite sa do tabuľky na podmienky s „Áno“ v stĺpčeku „Bronzový Partner“. Spĺňate všetky, prípadne ste ochotní potrebné podmienky v najkratšom možnom čase splniť? Super! Tak poďme spolupracovať. 🙂
Ďalej na striebornú a zlatú úroveň je možné postupovať po splnení podmienok, ktoré nájdete aj v tabuľke. Postup na vyššie úrovne ale vždy vyriešime spoločne. Všetky potrebné informácie vám oznámi Partner Manager, ktorým budete procesom partnerstva sprevádzaní.
Podmienky pre získanie a udržanie certifikátu
Bronzový Partner | Strieborný Partner | Zlatý Partner | |
Subjektívne posúdenie spolupráce alebo postupu na vyššiu úroveň marketingovým tímom Shoptetu | Áno | Áno | Áno |
Vlastná webová prezentácia | Áno | Áno | Áno |
Znalosť a skúsenosť s administráciou Shoptetu | Áno | Áno | Áno |
Splnenie testu | Áno | Áno | Áno |
Osobné stretnutie / call | Áno | Áno | Áno |
Časový interval medzi pridelením certifikátu od získania nižšej úrovne | 6 mesiacov | 6 mesiacov | |
Hodnotenie na profile od Shoptet klientov | min. 5 | min. 10 | |
Linkbuilding | |||
Vloženie spätného odkazu z webu/blogu | Áno | Áno | Áno |
Podstránka/kategória o spolupráci na webu/blogu | Áno | ||
Spolupráca/spoluúčasť na marketingových akciách (semináre, webináre, workshopy, …) | Áno | Áno | |
Spolupráca na Shoptet Blogu | Áno (jednorazová) | Áno (kontinuálna) | |
Spolupráca na Shoptet Univerzite | Áno (jednorazová) | Áno (kontinuálna) | |
Spolupráca na Shoptet webinároch | Áno (jednorazová) | Áno (kontinuálna) |
Strata certifikátu a zníženie úrovne
Certifikáciu je možné nielen navýšiť, ale Shoptet Partneri sa musia tiež starať o to, aby ju nestratili. K strate (alebo zníženiu úrovne) môže dôjsť napríklad z nasledujúcich dôvodov:
-
- Ak obdržíme od viac ako jedného klienta, s ktorým Partner spolupracuje/spolupracoval, negatívnu referenciu. Nie sme tými, ktorí prípadný spor rozsúdia, to je len na klientovi a Partnerovi. No vždy budeme v kontakte s oboma stranami, aby sme získali ako nestranný pozorovateľ spätnú väzbu na účely zotrvania v partnerstve
- Poškodenie, či poškodzovanie dobrého mena Shoptetu a zneužitie značky (napríklad ak partner používa v názve svojej firmy a/alebo v doméne/ subdoméne svojho webu slovo „Shoptet“)
- Partner nesmie cieliť vo svojich reklamách na kľúčové slovo „Shoptet“, „Shoptet Premium“ a „Shoptet Pay“.
- Zlaté partnerstvo je prestíž. Ako zlatý Partner Shoptetu by firma alebo freelancer nemal spolupracovať s inými poskytovateľmi on-line obchodov. Nemáme právo určovať, s kým bude Partner v spolupráci aktívny, ale zlatí Partneri majú od Shoptetu najväčšie výhody, a my preto na oplátku očakávame lojalitu. To znamená, že zlatí Partneri poskytujú svoje služby výhradne Shoptet klientom a nefigurujú ako špecialisti pre iné e-shopové platformy. Tieto skutočnosti zohľadníme v našom posudzovaní spolupráce aj v prípade, ak sa niekto zo striebornej úrovne bude pokúšať dostať sa na úroveň zlatú.
- Pokiaľ Partner nie je dlhšiu dobu aktívny, nemá žiadne hodnotenie, nie je s Partner manažérmi v komunikácii a pod.; vždy posudzujeme subjektívne. V týchto prípadoch, keď sa cesty Partnera a Shoptetu rozchádzajú, je fajn, pokiaľ sa uvoľní miesto pre tých Partnerov, ktorí majú záujem s nami aktívne spolupracovať.