Dopyty a Certifikácia Partnerov

Ako fungujú dopyty?

Zmyslom dopytov je čo najviac uľahčiť e-shopárom správu ich e-shopu a zjednodušiť výber Shoptet špecialistu. Tak, aby váš Shoptet mohol šliapať ako hodinky, a to po dlhú dobu. Naši Partneri tým dostávajú viac možností, ako e-shopárom pomôcť, Shoptet Partneri sú totiž kvalitní profesionáli, ktorí náš systém veľmi dobre poznajú. 

Shoptet je vynikajúcou voľbou pre prevádzku vlastného e-shopu na Slovensku aj v Českej republike. Napriek tomu sa občas pri nastavovaní Shoptetu nájdu situácie, s ktorými si používateľ neporadí alebo na ne jednoducho nemá čas, a tak uvíta možnosť delegovať ich na externistov. Práve ku tomu slúži naša bezplatná služba – Dopyty. Jednoducho e-shopár formuluje dopyt, zacieli ho na kategóriu, s ktorou jeho dotaz súvisí a potom už iba čaká, až sa mu Partneri z danej kategórie začnú ozývať s konkrétnymi ponukami.

 

Pre e-shopárov

Ak potrebujete pomoc s nastavením e-shopu, s feedom, grafickou úpravou alebo jednoducho s čímkoľvek, čo sami nezvládate alebo nestíhate, využite možnosť vložiť dopyt. Určte len kategórie a priblížte svoj problém. My v Shoptete požiadavku skontrolujeme a ak bude v poriadku a nebude potrebné nič doplniť, schválime ju. V ten moment dopyt odíde do e-mailových schránok všetkých Partnerov v danej kategórii. Po 24 hodinách sa zverejní na webe a ďalej na ňu majú možnosť odpovedať aj tí špecialisti, ktorí nie sú Shoptet partnermi. Až si spoluprácu dohodnete a potvrdíte, označte prosím požiadavku ako exspirovanú, aby vám ponuky nechodili do konca života 🙂

Padol Vám do oka konkrétny špecialista pri prechádzaní katalógu Partnerov? Ak presne viete, že by ste s ním radi spolupracovali, nie je nutné využiť Dopyt. Môžete prejsť priamo na Partnerov profil a dohodnúť sa rovno – cez kontaktný formulár, ktorý nájdete na pravej strane vnútri medailónika partnera, alebo na uvedenom telefónnom čísle.

Pre Partnerov

Ak vloží klient dopyt do kategórie, v ktorej ste na webe Shoptet Partneri uvedený, putuje tento dopyt priamo do vašej e-mailovej schránky. A teraz prichádza vaša šanca! Máte náskok 24 hodín, než sa dopyt objaví na webe a budú naň môcť zareagovať aj ďalší, „neshoptetí“ špecialisti. Prajeme, nech to klapne! Z tohto mailingu sa samozrejme môžete kedykoľvek odhlásiť a spätne prihlásiť. Veríme, že táto služba vám prinesie viac dopytov ako doposiaľ. Naviac, vďaka zacieleniu klienta na danú kategóriu, budú dopyty relevantné a vy si môžete spolupráce vyberať.

 

Ako fungujú Shoptet Partneri

Shoptet Partneri sú špecialisti (firmy alebo freelanceri) z rôznych odborov týkajúcich sa e-commerce, ktorých dobre poznáme a ktorí vám pomôžu zvýšiť predaj a posunúť váš biznis o kus ďalej. Skôr, ako sa niekto stane naším Partnerom, najprv s ním preberieme, či skúsenosťami a kvalitou zodpovedá podmienkam pre zaradenie do katalógu.

Hoci Shoptet Partnerov oficiálne odporúčame, nie sme zodpovední za prácu, ktorú pre klienta odvedú. Ak si teda, Shopteťáci, z nášho katalógu alebo prostredníctvom dopytov vyberiete Partnera k spolupráci, tak vzťah, ktorý vznikne medzi Partnerom a klientom, je čisto medzi týmito dvoma stranami. Nezabudnite si preto, prosím, dohodnúť podmienky (prístupy do e-shopu, cenovú sadzbu, rozsah práce atď.) vopred.

Výhody partnerstva

Uvádzame niektoré výhody statusu certifikovaného Partnera. 

  • Prednostné informácie o tom, že klient vložil dopyt a možnosť naň zareagovať ešte skôr, než sa objaví na webe
  • Testovací e-shop – Shoptet Partner získa k testovaniu neobmedzený testovací e-shop (bez obmedzenia testovacej doby)
  • Komunita Shoptet Partnerov – prístup do uzatvorenej komunity na Facebooku
  • Prístup 30k+ klientov Shoptetu ku vášmu medailóniku
  • Možnosť osobnej či telefonickej konzultácie so svojím Shoptet Partner managerom
  • Aktívne odporúčanie špecialistov cez našu technickú podporu, obchodné a účtovné oddelenie 
  • Prednostné vybavenie požiadaviek na technickej podpore
  • Možnosť rozšírenia medailóniku na webu partneri.shoptet.sk
    • umiestnenia v rozdielnom množstve kategórií
    • prednostné umiestnenie v katalógu
  • Marketingová podpora Partnerov
    • odkaz na akcie Partnerov v mesačnom mailingu, v administrácii e-shopu a nápovede
    • zverejnenie marketingových akcií Partnerov v prehľade na našich weboch
  • Školenie pre Partnerov
  • Každoročné neformálne stretnutie s Partnermi

Podmienky na získanie a udržanie certifikátu

Uvádzame podmienky pre získanie a udržanie partnerstva. Nad rámec uvedených podmienok máme však právo aj subjektívne zhodnotiť nárok Partnera na získanie certifikátu v rámci nášho tímu.

  • Web – Partner musí mať svoju online vizitku, firemný/osobný web. Zároveň však partner nesmie používať v názve svojej firmy ani v url svojho webu slovo „Shoptet“
  • Znalosť a skúsenosť so Shoptet administráciou
  • Osobné stretnutie s Partner managerom
  • Linkbuilding
    • Vloženie spätného odkazu zo svojho webu na Shoptet.sk
    • Vytvorenie samostatnej podstránky o spolupráci a partnerstve so Shoptetom na svojom webe/blogu

Strata certifikátu

V Shoptete chceme našim klientom poskytovať kvalitné služby a preto máme nároky na kvalitnú prácu aj pri našich Shoptet Partneroch. Shoptet Partneri sa musia starať o to, aby nestratili svoju certifikáciu. K strate môže dôjsť napríklad z nasledujúcich dôvodov:
 
  • Pokiaľ obdržíme od viac ako jedného klienta, s ktorým Partner spolupracuje/spolupracoval, negatívnu referenciu. Nie sme tými, ktorí prípadný spor rozsúdia, to je len a iba na klientovi a Partnerovi. Vždy ale budeme v kontakte s oboma stranami, aby sme získali, ako nestranný pozorovateľ, spätnú väzbu na účely zotrvania v partnerstve.
  • Poškodenie či poškodzovanie dobrého mena Shoptet a zneužitie značky (napríklad pokiaľ Partner používa v názve svojej firmy a/alebo v url svojho webu slovo „Shoptet“)
  • Partner nesmie cieliť vo svojich reklamách na kľúčové slovo „Shoptet“.
  • Pokiaľ Partner nie je dlhšiu dobu aktívny, nemá žiadne hodnotenie, nie je s Partner Manažérmi v kontakte a pod.; vždy posudzujeme subjektívne. V týchto prípadoch, keď sa cesty Partnera a Shoptetu rozchádzajú, je v poriadku, pokiaľ sa uvoľní miesto pre tých Partnerov, ktorí majú záujem s nami aktívne spolupracovať.

Proces prijímania partnerov

Ak máte záujem stať sa Shoptet Partnerom, pozorne si prosím, prečítajte podmienky vyššie. Následne využite formulár na prihlásenie. Ihneď po odoslaní vám príde e-mail z adresy  (pre istotu skontrolujte aj záložku Spam!) s ďalšími inštrukciami. Po splnení uvedených podmienok (vyplnenie formulára s medailónikom), si s vami naši Partner Manažéri radi dohodnú schôdzku/online hovor, kde všetko ohľadom Partnerstva preberiete osobne.
 
  • Medailónik, ktorý vyplníte do formulára, ide neskôr kedykoľvek editovať. Nemôžete to však urobiť vy (Partneri nemajú svoju administráciu), ale radi vám s tým pomôže váš Partner Manažér, prípadne napíšte na  alebo .
  • Schôdzka s Partner Manažérom (alebo online call) prebieha po vyplnení formulára. Tam preberieme odborové znalosti, motiváciu stať sa Shoptet Partnerom a ďalšiu spoluprácu do budúcnosti.
  • Partnerov zaraďujeme na začiatok vždy len do jednej z kategórií. Odporúčame vám získavať hodnotenia od vašich klientov, ktoré vám časom pomôžu dostať sa do ďalších kategórií podľa vášho širšieho zamerania.
  • Keď sa stanete našim Shoptet Partnerom, budeme veľmi radi, keď s nami budete udržiavať kontakt a vzájomnú spoluprácu aj na marketingových aktivitách. Dajte nám vedieť o vašich nových úspešných projektoch a článkoch, ktoré by sme mohli marketingovo podporiť na našich komunikačných kanáloch.