Špecialisti na analytiku

Či už rozhodujete o zmenách grafiky, sortimentu, funkcií alebo o tom, do ktorých marketingových nástrojov vložiť koľko peňazí, mali by ste sa rozhodovať na základe správne vyhodnotených dát nazbieraných naprieč webom.

Takými meranými a vyhodnocovanými dátami by mali byť hlavne návštevy na stránke, miera odchodov, tržby, priemerná hodnota objednávky, alebo napríklad konverzný pomer. Pre meranie a vyhodnocovanie dát môžete v e-shope využívať Google Analytics , ktoré môžete ľahko prepojiť so svojim e-shopom.

Chcete sa pridať?

Registrácia do katalógu

Kontakt

Chcete sa stať certifikovaným Shoptet Partnerom a spolupracovať s nami? Použite kontaktný formulár, kde stručne predstavíte seba a svoju prácu. My sa vám radi ozveme a spoluprácu preberieme.

Alebo ste mali negatívnu skúsenosť s niektorým z našich partnerov? Dajte nám vedieť a my daný prípad preskúmame.

Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov