Kategórie
- Všetky dopyty (270)
- Affiliate (2)
- Analytika (7)
- Copywriting (4)
- Emailing (6)
- Expanzia (7)
- Fotografie (1)
- Grafika (15)
- Kódovanie (119)
- Komplexné služby pre e-shop (85)
- Linkbuilding (1)
- Marketingová stratégia (8)
- Nástroje (5)
- Porovnávače (6)
- PPC (3)
- Preklady (2)
- Prevod dát a príprava e-shopu (41)
- Programovanie (76)
- SEO (10)
- Shoptet Premium (1)
- Školenie a Shoptet administrácia (5)
- Sociálne média (5)
- Účtovníctvo (9)
- UX (1)
Prehľad dopytov
Ak potrebujete pomoc s nastavením e-shopu, správou feedov, grafickou úpravou alebo čímkoľvek, čo sami nezvládate či nestíhate, využite možnosť vložiť pridať Dopyt. Stačí určiť príslušnú kategóriu a stručne popísať problém.
V Shoptete váš Dopyt skontrolujeme a ak bude všetko v poriadku, schválime ho. Po schválení sa Dopyt odošle e-mailom všetkým Partnerom v danej kategórii. O 24 hodín sa zároveň zverejní na webe, kde naň môžu reagovať aj špecialisti, ktorí nie sú Shoptet Partnermi. Keď si dohodnete spoluprácu a potvrdíte ju, označte Dopyt ako uzavretý, aby ste už nedostávali ďalšie ponuky.
Zadanie Dopytu je bezplatné, potom už stačí len počkať na prvé ponuky ⏳.
Tipy na správne zadanie Dopytu:
1️⃣ Buďte konkrétni a zrozumiteľní. Jasne popíšte problém, ktorý chcete vyriešiť, a čo od Partnera očakávate.
2️⃣ Správne určte kategóriu, do ktorej Dopyt patrí. Ak si nie ste istí, ktorá je najvhodnejšia, pomôcť vám môžu:
- popisy kategórií, kde uvádzame, aké služby špecialisti v danej oblasti ponúkajú,
- prekliknutie na medailóniky Partnerov, kde nájdete podrobnosti o ich zameraní a skúsenostiach.
3️⃣ Do textu Dopytu pokojne uveďte aj vaše očakávania ohľadom rozpočtu. Tým sa vyhnete nerelevantným ponukám.
4️⃣ Máte stanovený časový horizont? Ak áno, spomeňte to v Dopyte. Ak je úloha urgentná, Partneri si budú vedomí, že je potrebné reagovať čo najrýchlejšie. Ak vás termín neobmedzuje, je dobré to tiež uviesť.
4️⃣ Preferujete osobný kontakt, telefonickú komunikáciu, alebo radšej e-mail? Dajte to vedieť už pri zadávaní Dopytu. Presnejšie informácie o vašich preferenciách uľahčia Partnerom pripraviť kvalitnú a relevantnú ponuku.
Dobrý deň, sme donášková služba a cena dopravy závisí od konkrétnej obce. Aktuálne doručujeme do približne 90 obcí, pričom cena za dopravu sa pohybuje v rozmedzí 2 až 7 eur podľa lokality. Momentálne si zákazník na našej stránke chrumky.sk musí manuálne vybrať obec,…
Dobrý deň, na stránke chrumky.sk predávame aj kolkované cigarety s pevne stanovenou štátnou cenou, čo znamená, že na nich nemáme žiadny zisk. Preto nechceme, aby si zákazníci mohli objednať len cigarety bez ďalšieho tovaru. Hľadáme riešenie, ktoré by umožnilo buď že…
Dobrý deň, hľadáme možnosť ako zobraziť a priradiť konkrétnym produktom (nie na základe hmotnosti) konkrétny atypický druh dopravy. Potrebujeme rozšíriť možnosť príznaku atypickej dopravy na produktoch, keďže jeden typ atypickej dopravy už využívame. Napr. konkrétny…
Dobrý deň, potrebovali by sme spraviť a nastaviť parametrické kategórie a zoptimalizovať onpage veci. Vopred ďakujeme za ponuky.
Dobrý deň, sme donášková služba a na našej prevádzke pracujeme s viacerými gastroportálmi /Bolt, Wolt, Bistro…/ a vždy, keď príde objednávka, tak ona dáva o sebe patrične vedieť, hlasno to tu zvoní, až kým personál nepríjme objednávku. Problém máme s…
Dobrý deň, potreboval by som poradiť. V sekcii Vzhľad a obsah mám v šablóne Prvok Banner a mám tam v kóde nahratý Heureka banner s našimi recenziami. Tento banner sa bez problémov zobrazuje na PC, avšak na mobile, aj keď to mám zaškrtnúté, sa dole neukazuje a je tam…
Dobrý deň, chcel som sa informovať, či by mi vedel niekto poprepájať XML Feedy a skontrolovať môj eshop či je všetko nastavené správne. Ďakujem za odpoveď.
Dobrý deň, zvažujeme prejsť na platformu Shoptet a potrebujeme k tomu prispôsobiť aj dizajn. Predbežne taký, aký máme, len mu dodať väčší šmrnc UX a podobne. Vopred ďakujeme za kontaktovanie.
Dobrý deň, mám na Shoptete napojený bankový účet z dôvodu jeho pridania aj QR kódu do faktúr. Problém ktorý mám je ten, že sa tento účet aj s QR kódom k úhrade ukazuje aj po dokončení objednávky na ďakovacej stránke pre zákazníka. Chcel by som to schovať. Ďakujem.
Dobrý deň, potrebujeme zaradiť kategóriu v časti: /admin/kategorie-detail/ do viacerých kategórií naraz. Príklad rebríky sa hodia do troch kategórii 1. Dielňa > rebríky 2. Domácnosť > rebríky 3. Záhrada > rebríky Aby sme nemuseli vytvárať (hybridné)…