Pridať hodnotenie
-
- Daniela
- MontessoriToys.sk
Reagovať
-
Pekný deň,
ďakujem veľmi pekne za Vaše hodnotenie a spätnú väzbu. Veľmi si vážim Vašu úprimnosť, ako aj slová uznania k mojej práci a prístupu.Zároveň by som rád objasnil, ako štandardne postupujeme pri migrácii produktov do Shoptetu – možno to pomôže aj ďalším zákazníkom, ktorí si prečítajú toto hodnotenie.
Pri prenose produktov nikdy nemáme možnosť poznať celý kontext e-shopu do detailov – teda napríklad, kde sa pri produkte nachádza hmotnosť, značka, video, PDF súbor a podobne. V cenovej ponuke vždy vopred upozorňujeme, že vieme preniesť len tie dáta, ktoré sú priamo uvedené pri produktoch v exportovanom súbore. Po prijatí produktového súboru vždy klientovi posielame spätnú informáciu s obsahom, ktorý tento súbor reálne obsahuje. Často sa totiž stáva, že súbor obsahuje len čiastočné informácie, ktoré nám boli dodané – a tie, ktoré chýbajú, si bohužiaľ nemôžeme domýšľať.
Aj vo Vašom prípade som zaslal podrobný prehľad toho, čo v súboroch bolo a čo nie – ešte pred samotnou migráciou. Plne rozumiem, že manuálne dopĺňanie údajov je časovo náročné, no pokiaľ niektoré dáta nie sú dostupné už v pôvodných podkladoch, je nevyhnutné ich doplniť ručne.
Tento typ situácie je, žiaľ, častý pri migráciách medzi rôznymi platformami, keďže každá z nich umožňuje exportovať iný rozsah dát. Osobne si myslím, že niektoré platformy aj umýselne dávajú okriesené dáta, aby boli prechod napríklad na Shoptet komplikovanejší (jednoducho Shoptet je pre nich konkurencia).
A samozrejme väčšinou sa stáva, že vypnuté produkty v produktových súboroch jednoducho nie sú.
Ešte raz ďakujem za spätnú väzbu – vždy nám pomáha vylepšovať naše služby. Ak by ste v budúcnosti čokoľvek potrebovali, rád Vám budem opäť k dispozícii.
Ešte raz ďakujem za hodnotenie. Pracovalo sa mi s vami dobre a dúfam, že nový e-shop je pre vás prínosom.
- Michal (Shoptet partner)
- webhut.sk
-
Spolupráca s pánom Kurtym a firmou WEBHUT bola seriózna a profesionálna. Celý proces prebehol hladko, rýchlo a podľa dohody. Pán Kurty reagoval promptne a ochotne riešil naše požiadavky , na základe svojich skúsenosti rád poradil potrebné praktické úpravy . E-shop bol spustený cca do jedného mesiaca. Ďakujeme Tribecafashion.sk
- Roman Neslušan
- tribecafashion.sk
Reagovať
-
So spoluprácou s pánom Kurtym a firmou WEBHUT sme boli veľmi spokojní. Celý proces prebehol hladko, rýchlo a podľa dohody. Pán Kurty bol počas celého presunu nášho e-shopu heri.sk na platformu Shoptet neustále k dispozícii, reagoval promptne a ochotne riešil všetky požiadavky – často aj nad rámec pôvodnej dohody. Migráciu sme zvládli za jeden mesiac, čo hovorí samo za seba. Oceňujeme profesionálny prístup, spoľahlivosť a dôslednosť. Presne takto má vyzerať kvalitná spolupráca.
Reagovať
-
So spoluprácou s p. Kurtym som bol spokojný, vysvetlil mi čomu som nerozumel, vizuál stránky je dobrý, takisto komunikácia či už mailová alebo telefonická bola na vysokej úrovni. Eshop sme zbúchali za krátky čas, čo je tiež veľké plus, takže tomuto shoptet partnerovi nemám čo vytknúť. Určite ho oslovím na spoluprácu aj do budúcna. Jedno veľké ďakujem posielam.
Reagovať
-
Neodporúčam spoluprácu s pánom Kurtym. Keby som to len dopredu vedel čo ma čaká. Projekt ktorý začal p.Kurty som dal v spolupráci zo Shoptetom skontrolovať dvom Shoptet partnerom ... celé zle. Žijeme zvláštnu dobu kde je problém si uznať chybu a vrátiť peniaze za zle odvedenú prácu. Mne už ostáva len dúfať že sa toto viac nikomu nestane.
Nakoniec mi môj projekt musel opraviť a dokončiť iný Shoptet partner.Reagovať
-
Dobrý deň,
rád by som reagoval na vaše tvrdenie ohľadom našej komunikácie. Uviedli ste, že vám neberiem telefón – čo nie je pravda. Prešli sme si všetky telefonické aj online hovory a výpisy potvrdzujú, že komunikácia prebiehala pravidelne, bez prestojov a nikdo sa vám nevyhýbal. Vždy bola reakcia z našej strany. Okrem plánovaných online hovorov, ktoré slúžia práve na podrobné preberanie úloh, sme spolu komunikovali aj formou nepravidelných telefonátov v rozsahu približne cca 200 minút.
Celú komunikáciu sa vždy snažíme riešiť emalov, aby sa dala aj spätne dohľadať.
Opakovane som sa vás pýtal, s čím konkrétne máte problém pri produktoch, a zároveň som vás informoval, že mnohé úpravy vieme riešiť aj hromadne – stačilo nám dodať potrebné informácie. Viackrát som Vám vravel pri produktoch ak Vám tam niečo chýba alebo potrebujete pomôcť treba špecifikovať. Bohužiaľ, k týmto veciam ste sa nevedeli vyjadriť.
Rovnako sme z vašej strany niekoľko týždňov čakali na prístup k službe Google Analytics, aj napriek tomu, že som vám pripravil video-návod. Čo sa týka obchodných podmienok, nechceli ste použiť svoje, a niekoľko týždňov ste si nevedeli vyplniť dodanú šablónu.
Ak nám klient dodá všetky potrebné podklady k vopred dohodnutému dátumu, vieme garantovať spustenie webu do určitého počtu dní. Ak však dochádza k opakovaným prieťahom na strane klienta, logicky sa posúva aj samotný termín spustenia. A toto bol aj váš prípad, aj keď sme to stále vedeli spustiť do požadovaného termínu. Avšak nekomunikovali ste, meškali ste.
Po celý čas sme sa snažili komunikovať korektne – opakovane sme vám ponúkali online hovor, kde by sa všetky otázky vyriešili naraz, a tiež sme vás viackrát žiadali, aby ste nám presne napísali, čo požadujete. Dokonca sme Vám ponúkli trojstranný hovor spolu s Shoptetom. K ničomu z toho nedošlo.
Mrzí nás, že naša spolupráca neprebiehala tak hladko, ako je zvykom pri iných klientoch.
Čo sa týka platby, ani v tomto prípade vaše tvrdenia nezodpovedajú skutočnosti. Uhradili ste zálohu, nepožadovali ste jej vrátenie. Záloha však bola v nižšej sume než odvedená práca. Naša strana požadovala po vás doplatok, ktorý vám bol po dohode s Shoptetom odpustený.
- Michal WEBHUT (Shoptet partner)
- webhut.sk
-
S p. Kurtym a jeho prístupom sme boli spokojní.
Jediné čo nebolo dopredu odkomunikované a čo nás následne veľmi nemilo prekvapilo bolo chabé množstvo dát ktoré bolo preklopené do Shoptetu. Pri pár kusoch tovarov by to nevadilo, ale pri ks 1400+ je to veľa. následne sme museli všetok tovar prechádzať po jednom a nastavovať aj niekoľko krát (napr. fotku nahralo len 1, museli sme nastavovať ručne značku, dodávateľa, hmotnosť, veľkosti a položky ako názvy, cenu, popis a kategóriu sme upravovali z vlastnej iniciatívy). Nedostupné produkty nepreklopilo vôbec a keďže bolo po sezóne, tých nedostupných bolo veľa a tie treba nahrávať ako úplne nový tovar. ak by sme to vedeli, nedávali by sme to robiť tretej strane, lebo sme zaplatili za prácu ktorú sme si koniec-koncov vydreli sami. tie zvyšné nastavenia by sme popri tom všetkom zvládli...
Ale... ano, ako bolo už písané v iných hodnoteniach, p. Kurty podrobne vysvetlil možnosti Shoptetu, komunikácia s ním bola bez problémov, odpovedal na e-maily pohotovo a upozornil z vlastnej iniciatívy aj na veci na ktoré nebol povinný, vážim si to.