Pridať hodnotenie
-
Reagovať
-
Dobrý deň,
rád by som reagoval na vaše tvrdenie ohľadom našej komunikácie. Uviedli ste, že vám neberiem telefón – čo nie je pravda. Prešli sme si všetky telefonické aj online hovory a výpisy potvrdzujú, že komunikácia prebiehala pravidelne, bez prestojov a nikdo sa vám nevyhýbal. Vždy bola reakcia z našej strany. Okrem plánovaných online hovorov, ktoré slúžia práve na podrobné preberanie úloh, sme spolu komunikovali aj formou nepravidelných telefonátov v rozsahu približne cca 200 minút.
Celú komunikáciu sa vždy snažíme riešiť emalov, aby sa dala aj spätne dohľadať.
Opakovane som sa vás pýtal, s čím konkrétne máte problém pri produktoch, a zároveň som vás informoval, že mnohé úpravy vieme riešiť aj hromadne – stačilo nám dodať potrebné informácie. Viackrát som Vám vravel pri produktoch ak Vám tam niečo chýba alebo potrebujete pomôcť treba špecifikovať. Bohužiaľ, k týmto veciam ste sa nevedeli vyjadriť.
Rovnako sme z vašej strany niekoľko týždňov čakali na prístup k službe Google Analytics, aj napriek tomu, že som vám pripravil video-návod. Čo sa týka obchodných podmienok, nechceli ste použiť svoje, a niekoľko týždňov ste si nevedeli vyplniť dodanú šablónu.
Ak nám klient dodá všetky potrebné podklady k vopred dohodnutému dátumu, vieme garantovať spustenie webu do určitého počtu dní. Ak však dochádza k opakovaným prieťahom na strane klienta, logicky sa posúva aj samotný termín spustenia. A toto bol aj váš prípad, aj keď sme to stále vedeli spustiť do požadovaného termínu. Avšak nekomunikovali ste, meškali ste.
Po celý čas sme sa snažili komunikovať korektne – opakovane sme vám ponúkali online hovor, kde by sa všetky otázky vyriešili naraz, a tiež sme vás viackrát žiadali, aby ste nám presne napísali, čo požadujete. Dokonca sme Vám ponúkli trojstranný hovor spolu s Shoptetom. K ničomu z toho nedošlo.
Mrzí nás, že naša spolupráca neprebiehala tak hladko, ako je zvykom pri iných klientoch.
Čo sa týka platby, ani v tomto prípade vaše tvrdenia nezodpovedajú skutočnosti. Uhradili ste zálohu, nepožadovali ste jej vrátenie. Záloha však bola v nižšej sume než odvedená práca. Naša strana požadovala po vás doplatok, ktorý vám bol po dohode s Shoptetom odpustený.
- Michal WEBHUT (Shoptet partner)
- webhut.sk
-
-
Spoluprácu hodnotím ako vysoko efektívnu a veľmi kreatívnu. S výsledkom som na 100% spokojný, vizuál a obsah stránky úplne splnili moje očakávania. Ďakujem za dobré rady a sprevádzanie pri tvorení nového Eshopu.
- Dominik
- domidrevo.eu
Reagovať
-
Chcel by som vyjadriť svoje kladné hodnotenie spolupráce s partnerom Shoptet, spoločnosťou Webhut. Ich profesionálny prístup, rýchla komunikácia a ochota pomôcť nám výrazne prispeli k úspechu našich projektov. Oceňujem ich rýchlu reakciu a ochotu riešiť akékoľvek požiadavky. Odporúčam každému, kto hľadá spoľahlivého partnera.
Teším sa na ďalšie spoločné projekty.- Tomáš Mikunda
- eshop.avmelektro.sk
Reagovať
-
Firmu Webhut môžem vrelo odporučiť! Veľmi oceňujem ochotu, trpezlivosť a zapracovanie každej požiadavky. Príprava, prenos údajov zo starej platformy i samotné spustenie eshopu prebehlo rýchlo. Pán Michal K. mi vždy ochotne pomohol, nastavil a otestoval celý eshop, vysvetlil všetky detaily, keď bolo potrebné zaslal inštruktážne videá. Spolupráca bola veľmi hladká, bez akýchkoľvek problémov. S výsledkom som spokojná a určite ich služby rada odporúčam aj iným. Ďakujeme veľmi pekne!
Reagovať
-
Aktívny prístup, ochota a nápomoc v každom detaile. Za pomerne krátky čas adekvátne kvalitný dvojjazyčný web. Obojstranná súčinnosť je v tomto samozrejme nevyhnutná, ale tá námaha stála za to!
- Juraj
- bazylium.sk
Reagovať
Neodporúčam spoluprácu s pánom Kurtym. Keby som to len dopredu vedel čo ma čaká. Projekt ktorý začal p.Kurty som dal v spolupráci zo Shoptetom skontrolovať dvom Shoptet partnerom ... celé zle. Žijeme zvláštnu dobu kde je problém si uznať chybu a vrátiť peniaze za zle odvedenú prácu. Mne už ostáva len dúfať že sa toto viac nikomu nestane.
Nakoniec mi môj projekt musel opraviť a dokončiť iný Shoptet partner.