Kategórie
- Všetky dopyty (288)
- Affiliate (2)
- Analytika (8)
- Copywriting (4)
- Emailing (7)
- Expanzia (7)
- Fotografie (1)
- Grafika (17)
- Kódovanie (125)
- Komplexné služby pre e-shop (99)
- Linkbuilding (1)
- Marketingová stratégia (11)
- Nástroje (5)
- Podnikateľské poradenstvo (1)
- Porovnávače (7)
- PPC (4)
- Preklady (2)
- Prevod dát a príprava e-shopu (46)
- Programovanie (81)
- SEO (12)
- Shoptet Premium (1)
- Školenie a Shoptet administrácia (6)
- Sociálne média (6)
- Účtovníctvo (9)
- UX (2)
- Zákaznícke služby (1)
Prehľad dopytov
Ak potrebujete pomoc s nastavením e-shopu, správou feedov, grafickou úpravou alebo čímkoľvek, čo sami nezvládate či nestíhate, využite možnosť vložiť pridať Dopyt. Stačí určiť príslušnú kategóriu a stručne popísať problém.
V Shoptete váš Dopyt skontrolujeme a ak bude všetko v poriadku, schválime ho. Po schválení sa Dopyt odošle e-mailom všetkým Partnerom v danej kategórii. O 24 hodín sa zároveň zverejní na webe, kde naň môžu reagovať aj špecialisti, ktorí nie sú Shoptet Partnermi. Keď si dohodnete spoluprácu a potvrdíte ju, označte Dopyt ako uzavretý, aby ste už nedostávali ďalšie ponuky.
Zadanie Dopytu je bezplatné, potom už stačí len počkať na prvé ponuky ⏳.
Tipy na správne zadanie Dopytu:
1️⃣ Buďte konkrétni a zrozumiteľní. Jasne popíšte problém, ktorý chcete vyriešiť, a čo od Partnera očakávate.
2️⃣ Správne určte kategóriu, do ktorej Dopyt patrí. Ak si nie ste istí, ktorá je najvhodnejšia, pomôcť vám môžu:
- popisy kategórií, kde uvádzame, aké služby špecialisti v danej oblasti ponúkajú,
- prekliknutie na medailóniky Partnerov, kde nájdete podrobnosti o ich zameraní a skúsenostiach.
3️⃣ Do textu Dopytu pokojne uveďte aj vaše očakávania ohľadom rozpočtu. Tým sa vyhnete nerelevantným ponukám.
4️⃣ Máte stanovený časový horizont? Ak áno, spomeňte to v Dopyte. Ak je úloha urgentná, Partneri si budú vedomí, že je potrebné reagovať čo najrýchlejšie. Ak vás termín neobmedzuje, je dobré to tiež uviesť.
4️⃣ Preferujete osobný kontakt, telefonickú komunikáciu, alebo radšej e-mail? Dajte to vedieť už pri zadávaní Dopytu. Presnejšie informácie o vašich preferenciách uľahčia Partnerom pripraviť kvalitnú a relevantnú ponuku.
Dobrý deň, chceli by sme na našu stránku www.movino.sk doprogramovať kalenár v ktorom by si naši zákazníci vedeli pozrieť na akom podujatí nás kedy nájdu. Bolo by to prosím možné? ďakujem Malov Zuzana MOVINO
Rada by som sa informovala o možnej podpore, asistencii, pri prevedení e-shopu z inej e-shopovej platformy na shoptet. Spravujeme dlhodobo e-shop na Webareale a vzhľadom k tomu, že uvedená platforma nám už prestáva vyhovovať, radi by sme uvedený e-shop previedli do shoptetu. Na…
Dobrý deň, hľadám affiliate partnerov pre môj projekt. Budem rád za každú odozvu.
Dobry den, pre nas projekt InnocentStore hladame programatora na upravy XML feedov zo Shoptetu pre rozne platformy a krajiny podla specifikacii. Dakujem. Marek Kuzma CEO
Zháňam podporu na zopár veci, detailov Ide najmä o : – zarovnanie textu v podkategoriach -zobrazovanie ceny za produkt po registrácii zákazníka pod aktuálnou cenou produktu -zadať rozdielnu zľavu po registrácii na odlišného dodávateľa (produkty od jedného…
Dobrý deň, chcel by som sa informovať ohľadom riešenia predaja vstupeniek cez shoptet. Vie nám s tým niekto pomôcť? Cieľom je predať vstupenky cez shoptet, následné vygenerovanie unikátneho QR kódu resp. iného identifikátora, ktorý sa automaticky zašle zákazníkovi.…
dopytujeme sa po koderovi, ktory dokaze integrovat affilate sluzbu ADMITAD podla technickej specifikaicie (nie cez html editor) https://support.admitad.com/hc/en-us/articles/4405926820113-Choosing-an-integration-method#Integration-via-tracking-code tel.kontakt: +421948167700, Marcel Čápka
Dobrý deň, poteboval by som zmeniť primárnu farbu linkov na e-shope+ zmenit farby priznakov (doprava zadarmo a zľavnená cena. (Farebne krúžky pri produktoch). Asi easy ukon pre človeka čo sa vyzná v kodovaní.. ďakujem za pomoc.
Dobrý deň, Prosím o úpravu jednoduchého formulára na kontaktovanie. Aktuálne sa vo formulári nachádzajú tieto polia meno, email a text. Ja by som ho chcel doplniť ešte o tri polia. Kto mi s tým bude vedieť pomôcť prosím o správu a približne nejakú cenu. Ďakujem Jozef Strnad
Nastavili sme darčeky podľa hodnoty objednávky. V košíku sa zobrazuje za koľko treba nakúpiť pre darček. Po dosiahnutí hodnoty sa zobrazuje ďalší odpočet na vyššiu úroveň darčeka. Zákazník však uvidí aký darček dostane až po dosiahnutí hodnoty. Chceli by sme aby sa…