Kategórie
- Všetky dopyty (285)
- Affiliate (2)
- Analytika (8)
- Copywriting (4)
- Emailing (7)
- Expanzia (7)
- Fotografie (1)
- Grafika (17)
- Kódovanie (125)
- Komplexné služby pre e-shop (97)
- Linkbuilding (1)
- Marketingová stratégia (10)
- Nástroje (5)
- Podnikateľské poradenstvo (1)
- Porovnávače (7)
- PPC (3)
- Preklady (2)
- Prevod dát a príprava e-shopu (45)
- Programovanie (80)
- SEO (12)
- Shoptet Premium (1)
- Školenie a Shoptet administrácia (6)
- Sociálne média (5)
- Účtovníctvo (9)
- UX (2)
- Zákaznícke služby (1)
Prehľad dopytov
Ak potrebujete pomoc s nastavením e-shopu, správou feedov, grafickou úpravou alebo čímkoľvek, čo sami nezvládate či nestíhate, využite možnosť vložiť pridať Dopyt. Stačí určiť príslušnú kategóriu a stručne popísať problém.
V Shoptete váš Dopyt skontrolujeme a ak bude všetko v poriadku, schválime ho. Po schválení sa Dopyt odošle e-mailom všetkým Partnerom v danej kategórii. O 24 hodín sa zároveň zverejní na webe, kde naň môžu reagovať aj špecialisti, ktorí nie sú Shoptet Partnermi. Keď si dohodnete spoluprácu a potvrdíte ju, označte Dopyt ako uzavretý, aby ste už nedostávali ďalšie ponuky.
Zadanie Dopytu je bezplatné, potom už stačí len počkať na prvé ponuky ⏳.
Tipy na správne zadanie Dopytu:
1️⃣ Buďte konkrétni a zrozumiteľní. Jasne popíšte problém, ktorý chcete vyriešiť, a čo od Partnera očakávate.
2️⃣ Správne určte kategóriu, do ktorej Dopyt patrí. Ak si nie ste istí, ktorá je najvhodnejšia, pomôcť vám môžu:
- popisy kategórií, kde uvádzame, aké služby špecialisti v danej oblasti ponúkajú,
- prekliknutie na medailóniky Partnerov, kde nájdete podrobnosti o ich zameraní a skúsenostiach.
3️⃣ Do textu Dopytu pokojne uveďte aj vaše očakávania ohľadom rozpočtu. Tým sa vyhnete nerelevantným ponukám.
4️⃣ Máte stanovený časový horizont? Ak áno, spomeňte to v Dopyte. Ak je úloha urgentná, Partneri si budú vedomí, že je potrebné reagovať čo najrýchlejšie. Ak vás termín neobmedzuje, je dobré to tiež uviesť.
4️⃣ Preferujete osobný kontakt, telefonickú komunikáciu, alebo radšej e-mail? Dajte to vedieť už pri zadávaní Dopytu. Presnejšie informácie o vašich preferenciách uľahčia Partnerom pripraviť kvalitnú a relevantnú ponuku.
Dobrý deň, hľadám špecialistu na nastavenie Google ADS, FB Business managera a vecí s tým spojených. Ďakujem Fojcíková VIKING
1. Vedeli by ste nám na shoptet obchod dokódovať, aby registrovaný užívateľ nemohol urobiť objednávku bez prihlásenia sa? V prestashope sme to mali že košíku vyhodilo hlášku „Tento email je registrovaný. Prihláste sa do svojho účtu“ a museli sa…
V hotových doplnkoch sme našli doplnok množstevné zľavy, ktorý avšak nefunguje tak, ako by sme si predstavovali. Boli by sme radi, ak informácie o množstevných zľavách zákazníka motivujú a sú zobrazené priamo pri produkte, ako napríklad tu:…
Dobrý deň, rád by som sa informoval ohľadom nejakého partnera, ktorý má prístup do API a vedel by nám pomôcť s prepojením hlavného skladu a eshopu cez API. S pozdravom Tomáš
Dobrý deň, potrebujeme previest kompletne eshop do madarského jazyka na madarsku domenu s madarskym shoptetom. Kompletne kody, preklady, napojenie dopravcov a podobne. Tj dostať madarský eshop do stavu takého aby bolo možné bezproblémovo odosielat objednávky. Vizuálne a…
Dobrý deň, chcela by som, aby sa názvy produktov v kategórii zobrazovali ako nadpisy H2. Viete mi s tým pomôcť? Ďakujem.
Dobrý deň, hľadáme kodéra na vytvorenie jednoduchej stranky, ktorá bude slúžiť ako vzorkovnik. Takže spraviť štruktúru na stránke s preklikmi na dalšie podstránky. V prípade záujmu pošleme konkrénty príklad. V prípade spokojnosti potenciál dalších úprava na…
Dobrý deň Kedže vírivky a sauny nemaju u nás v eshope jasne definovanúm cenu a zároveň ich máme na webstránke nastavené ako klasické ecoomerce produkty BEZ možnosti vloženia produktu do košíka avšak s cenou 0,00€ . Povinný atribút price je teda potrebné skryť pri…
Zdravím, potrebovali by sme na náš eshop spraviť podstránku na prehľad vzorkovníka latiek na gauče, postele a podobne. Potrebujeme niekoho kto nám spraví hlavný rozpad podľa poslaného návrhu a následne jeden preklik na detail látky. Viac info pri záujme. Ďakujem
Chceli by sme nastaviť Stav pri objednávke, aby pri plabe na Dobierku ostal stav aj ako je teraz Prijatá objednávka. Ale aby pri prijatí objednávky kde je platba bankovým prevodom, dalo stav Čaká sa na úhradu inou farbou. Aby sa nám nestalo že ked je dobierka a platba prevodom…