Prehľad dopytov

Ak potrebujete pomoc s nastavením e-shopu, správou feedov, grafickou úpravou alebo čímkoľvek, čo sami nezvládate či nestíhate, využite možnosť vložiť pridať Dopyt. Stačí určiť príslušnú kategóriu a stručne popísať problém.

V Shoptete váš Dopyt skontrolujeme a ak bude všetko v poriadku, schválime ho. Po schválení sa Dopyt odošle e-mailom všetkým Partnerom v danej kategórii. O 24 hodín sa zároveň zverejní na webe, kde naň môžu reagovať aj špecialisti, ktorí nie sú Shoptet Partnermi. Keď si dohodnete spoluprácu a potvrdíte ju, označte Dopyt ako uzavretý, aby ste už nedostávali ďalšie ponuky.

Zadanie Dopytu je bezplatné, potom už stačí len počkať na prvé ponuky ⏳.

Tipy na správne zadanie Dopytu:

1️⃣ Buďte konkrétni a zrozumiteľní. Jasne popíšte problém, ktorý chcete vyriešiť, a čo od Partnera očakávate.

2️⃣ Správne určte kategóriu, do ktorej Dopyt patrí. Ak si nie ste istí, ktorá je najvhodnejšia, pomôcť vám môžu:

  • popisy kategórií, kde uvádzame, aké služby špecialisti v danej oblasti ponúkajú,
  • prekliknutie na medailóniky Partnerov, kde nájdete podrobnosti o ich zameraní a skúsenostiach.

3️⃣ Do textu Dopytu pokojne uveďte aj vaše očakávania ohľadom rozpočtu. Tým sa vyhnete nerelevantným ponukám.

4️⃣ Máte stanovený časový horizont? Ak áno, spomeňte to v Dopyte. Ak je úloha urgentná, Partneri si budú vedomí, že je potrebné reagovať čo najrýchlejšie. Ak vás termín neobmedzuje, je dobré to tiež uviesť.

4️⃣ Preferujete osobný kontakt, telefonickú komunikáciu, alebo radšej e-mail? Dajte to vedieť už pri zadávaní Dopytu. Presnejšie informácie o vašich preferenciách uľahčia Partnerom pripraviť kvalitnú a relevantnú ponuku.

Rezervačný systém objednávky permanentky/jednorazového vstupu
  • Komplexné služby pre e-shop
  • Jaroslav L.
  • (Dopyt už bol vyriešený)

Dobrý deň. Zaujímalo by ma, či by bolo možné na náš eshop nájsť nejaké jednoduché riešenie (zrejme programátor/koder) ako si zákazník môže zarezervovať termín a ideálne rovno aj objednať/zaplatiť vstup na našu terapiu. Jedná sa zvyčajne o cca 30 minút.…

Záložky v detaile produktu – doplniť triedu na filtrovanie
  • Kódovanie
  • Ján K.
  • (Dopyt už bol vyriešený)

Zadanie: zobrazovať konkrétnu záložku podľa podkategórie. Jeden produkt – melasa sa nachádza vo viacerých podkategóriách. Záložka dávkovanie_1, dávkovanie_2 … je použitá pre konkrétnu podkategóriu Jedná sa o konkrétne dávkovanie jedného produktu…

Hľadáme vášho partnera (na prenesenie ehopu) ktorý pozná aj upgates platformu
  • Prevod dát a príprava e-shopu
  • Peter V.
  • (Dopyt už bol vyriešený)

Dobrý deň Plánujem prechod eshopu na vašu platformu. Prosím informáciu o skúsenom vašom partnerovii, ktorý sa venuje prechodu komplet na kľúč. Podmienkou je že musí mať skúsenosti aj s platformou Upgates. Viete poskytnúť kontakt ? Ďakujem pekne.

Príznak k objednávke v prípade, že nie všetky produkty sú skladom
  • Kódovanie
  • Ivana H.
  • (Dopyt už bol vyriešený)

Hľadáme niekoho, kto by nám vedel doprogramovať príznak, resp. odlíšenie objednávky, ktorá sa nachádza v prehľade objednávok, avšak obsahuje aj produkty, ktoré nie sú ,,skladom“, ale majú inú dostupnosť. Chceme predísť tomu, aby sa skladník tejto objednávke…

FILTER
  • Kódovanie
  • Marian
  • (Dopyt už bol vyriešený)

Dobrý deň, po kliknutí na tlačidlo v menu na hornej lište VŠETKO sa zobrazí filter1 a filter 2 ten má zelenú lištu. To je ok, ale keď zadáte cez vyhľadávač na nasej stránke napríklad výrobcu ARTRA a kliknete v nájdených výsledkoch na značka ARTRA tak filter 1 tu už…

úprava šablóny a feedu
  • Komplexné služby pre e-shop
  • Milan J.
  • (Dopyt už bol vyriešený)

Ahojte, hľadám niekoho ohľadom úpravy XML feedu a taktiež úpravy šablóny. Prosím správa, vysvetlím ďalej . Ďakujem. (o plastpoint.sk nejde, ide o nový projekt, ešte nebeží)

Migrácia eshopu na novú doménu so zachovaním pozícii vo vyhľadávaní.
  • Prevod dát a príprava e-shopu
  • Matej K.
  • (Dopyt už bol vyriešený)

Dobrý deň, hľadáme niekoho, kto by nám pomohol s prechodom nášho e-shopu na inú doménu so zachovaním pozícii vo vyhľadávaní. V súčasnosti máme 2 eshopy: elektrostar.sk – Maloobchod (eshop na mieru) elektrostar.shop – Veľkoobchod (eshop na systéme…

Prepojenie shoptet a COMPARI.ro
  • Programovanie
  • Marek K.
  • (Dopyt už bol vyriešený)

Hladame programatora, ktory nam prepoji shoptet so zberom overenych recenzii na rumunske compari.ro Kontaktujte nas s ponukou emailom. Dakujem

Prepojenie shoptet a recenzie na CENEO.pl
  • Programovanie
  • Marek K.
  • (Dopyt už bol vyriešený)

Hladame programatora, ktory nam prepoji shoptet so zberom overenych recenzii na polske CENEO.pl Kontaktujte nas s ponukou emailom. Dakujem

zmena poradia v košíku
  • Kódovanie
  • Jana K.
  • (Dopyt už bol vyriešený)

Pekný deň, radi by sme našli niekoho, kto nám doprogramujem zmenu poradia dopravy zadarmo a darčeku zadarmo v košíku. Ide o to zobrazenie, kde sa doratúva, koľko ešte chýba do dopravy/darčeka zadarmo. Chceli by sme mať darček prvý a až potom dopravu. ďakujem

Celkom 10 z 291

Kontakt

Chcete sa stať certifikovaným Shoptet Partnerom a spolupracovať s nami? Použite kontaktný formulár, kde stručne predstavíte seba a svoju prácu. My sa vám radi ozveme a spoluprácu preberieme.

Alebo ste mali negatívnu skúsenosť s niektorým z našich partnerov? Dajte nám vedieť a my daný prípad preskúmame.

Vložením e-mailu súhlasíte s podmienkami ochrany osobných údajov