Kategórie
- Všetky dopyty (315)
- Affiliate (2)
- Analytika (8)
- Copywriting (4)
- Emailing (8)
- Expanzia (9)
- Fotografie (1)
- Grafika (18)
- Kódovanie (134)
- Komplexné služby pre e-shop (117)
- Linkbuilding (1)
- Marketingová stratégia (16)
- Nástroje (5)
- Podnikateľské poradenstvo (2)
- Porovnávače (10)
- PPC (5)
- Preklady (4)
- Prevod dát a príprava e-shopu (55)
- Programovanie (91)
- SEO (14)
- Shoptet Premium (4)
- Školenie a Shoptet administrácia (7)
- Sociálne média (6)
- Účtovníctvo (9)
- UX (2)
- Zákaznícke služby (1)
Prehľad dopytov
Ak potrebujete pomoc s nastavením e-shopu, správou feedov, grafickou úpravou alebo čímkoľvek, čo sami nezvládate či nestíhate, využite možnosť vložiť pridať Dopyt. Stačí určiť príslušnú kategóriu a stručne popísať problém.
V Shoptete váš Dopyt skontrolujeme a ak bude všetko v poriadku, schválime ho. Po schválení sa Dopyt odošle e-mailom všetkým Partnerom v danej kategórii. O 24 hodín sa zároveň zverejní na webe, kde naň môžu reagovať aj špecialisti, ktorí nie sú Shoptet Partnermi. Keď si dohodnete spoluprácu a potvrdíte ju, označte Dopyt ako uzavretý, aby ste už nedostávali ďalšie ponuky.
Zadanie Dopytu je bezplatné, potom už stačí len počkať na prvé ponuky ⏳.
Tipy na správne zadanie Dopytu:
1️⃣ Buďte konkrétni a zrozumiteľní. Jasne popíšte problém, ktorý chcete vyriešiť, a čo od Partnera očakávate.
2️⃣ Správne určte kategóriu, do ktorej Dopyt patrí. Ak si nie ste istí, ktorá je najvhodnejšia, pomôcť vám môžu:
- popisy kategórií, kde uvádzame, aké služby špecialisti v danej oblasti ponúkajú,
- prekliknutie na medailóniky Partnerov, kde nájdete podrobnosti o ich zameraní a skúsenostiach.
3️⃣ Do textu Dopytu pokojne uveďte aj vaše očakávania ohľadom rozpočtu. Tým sa vyhnete nerelevantným ponukám.
4️⃣ Máte stanovený časový horizont? Ak áno, spomeňte to v Dopyte. Ak je úloha urgentná, Partneri si budú vedomí, že je potrebné reagovať čo najrýchlejšie. Ak vás termín neobmedzuje, je dobré to tiež uviesť.
4️⃣ Preferujete osobný kontakt, telefonickú komunikáciu, alebo radšej e-mail? Dajte to vedieť už pri zadávaní Dopytu. Presnejšie informácie o vašich preferenciách uľahčia Partnerom pripraviť kvalitnú a relevantnú ponuku.
Pozdravujem, dopytujem nejakého odborníka na export dát z Woocommerce a následný import do Shoptetu. Jedná sa o cca 15 tisíc produktov vrátane variantov a cca 7000 tisíc užívateľov. Prechádzame na platformu Shoptet a hľadáme niekoho skúseného. Podrobnosti vysvetlím. ID…
sme spolocnost podnikajuca prevazne v B2B segmente a nase shopove riesenie bolo a je vytvorene s cielom poskytnut partnerom komfort B2B portalu pre ulahcenie objednavania . sme pred strategickym rozhodnutim ci nas marketing cielit nielen na remarketing a B2B parnerov ale aj na B2C trh a…
Dobrý deň, potrebujeme vytvoriť automatické odosielanie mailu 1x týždenne, s obsahom vývoja bábätka počas tehotenstva. Pred zadaním e-mailu, užívateľ vyplní očakávaný termín príchodu bábätka. Obsah mailov samozrejme dodáme, taktiež sa v prípade potreby vieme…
Dobrý deň, chcel by som na mojom e-shope v kategórii Soklové lišty pri všetkých produktoch schovať Dodatočné parametre. https://www.toppodlahy.sk/soklove-listy-plastove-pvc-arbiton-indo/soklove-listy-plastove-pvc-arbiton-indo-lista-soklova-pvc-arbiton-indo-gastan-girona-/ Vpravo…
Dobrý deň, radi by sme prešli s existujúcim e-shopom, ktorý momentálne funguje na WordPresse na Shoptet platformu. Potrebujeme pomôcť z migráciou produktov – asi 850 produktov.
Dobrý deň, rada by som eshop posunula ďalej…Predaje mám len zo soc. sietí a chcela by som, aby sa generoval zisk aj z google a iných kanálov. Takisto by som rada vylepšila celkový vzhľad a dojem zo stránky.
Dobrý deň, rozširujem firmu o prenájom prívesných vozíkov rôznych druhov a štartovacia flotila by mala byť o veľkosti asi 5 prívesných vozíkov. Mojim zámerom je založenie webovej stránky kde bude vysvetlené čo firma ponúka, bude uvedený cenník a zároveň bude možnosť…
Dobrý deň, e-shop funguje len ako B2B, pre objednávku je potrebná registrácia a potvrdenie registrácie. Potreboval by som aby pri registrácii nového zákazníka pýtalo aj firemné údaje, nie len email a heslo.
Dobry den, kupili sme eshop, ktory bol krmeny cez napojse (kde sa integrovalo viacero dodavatelov). Aktualne by sme potrebovali sortiment obmedzit len na nas sortiment, co je asi vacsina aktualnych produktov na eshope. Mame pripraveny xml v shoptet formate. Potrebovali by sme skuseneho…
Dobrý deň, predávame hudobné albumy ktoré bežne majú viacero variatov. Náš eshop je prepojený s Dotykačkou, nakoľko tovar predávame aj v kamennej predajni a potrebujeme vedieť aktuálny stav tovaru v sklade (aby sa zákazníkovi na eshope zobrazovala správna dostupnosť…