Pridať hodnotenie
-
- Jana Gajdošová
- kitchenpoint.sk
Reagovať
-
Takto otrasnú spoluprácu som ešte nezažil. Na začiatku sľubovali aj modré z neba (nebudete sa musieť o nič starať, my to vyriešime za vás), len aby získali zákazku, no po uhradení faktúry som o nich mesiac nepočul. Keď som ich kontaktoval, tak sa vyhovárali, že nemali odo mňa podklady (pritom jednu časť už mali odo mňa a tú druhú mali starom e-shope).
Prenos dát neskutočne odfláknutý (pomiešané zákaznícke skupiny, časť zákazníkov bez telefónnych čísiel, firmy bez IČO, produkty s chybami, kategórie úplne domrvené atď.) a zase len výhovorky, že to je bežné pri dátach (už ste niekedy takéto niečo počuli?) alebo chyba starého systému (pričom na začiatku povedali, že to nie je problém a že kolega má s tým 20 ročné skúsenosti). Stratil som viac ako mesiac pri kontrole dát či hľadaní chýb. Keď som to povedal pánovi, ktorý robí e-shopy, tak iba krútil hlavou, že to je ich práca a nie moja a že niečo také je neseriózne.
Po troch mesiacoch (chceli to stihnúť za tri týždne) som ich začal naháňať, aby sa spamätali a začali aj robiť a nielen rozprávať, že robia, tak mi bolo povedané, že nemajú len mňa (príde vám to v pohode? mne teda nie). Vtedy som to začal riešiť so Shoptetom, nakoľko ich obchodná zástupkyňa mi na začiatku povedala, že je to v pohode agentúra. Keď ich kontaktovala, tak jej povedali, že oni nemajú problém to dorobiť a nevedia, kde je problém a vyhovárali sa na mňa. Bol piatok poobede a keďže víkend klopal na dvere, tak mi bolo povedané, že už sa nič nevyrieši (po takej dobe už tri dni nehrajú žiadnu rolu, všakže) a v pondelok sa ozvú.
V pondelok sa ozvali, v utorok a stredu sa to posunulo, vo štvrtok som sa opäť nedovolal slečne, čo rieši nastavenia. Naspäť nezavolala ani vo štvrtok, ani v piatok (som zabudol, že piatok je vlastne už víkend a nič sa nerieši).
Chcel som, aby sa to v piatok dokončilo a presunulo na nový e-shop, ale čo si myslí zákazník nie je podstatné.
Je víkend a tak opäť čakám. Nastavenia si dokončujem sám, chyby čo som našiel pri produktoch si radšej opravím sám a rozmýšľam, že samotné preklopenie si spravím tiež radšej sám.
Starý e-shop som si nainštaloval a nastavil sám, čiže viem, ako veci fungujú a preto lacné výhovorky na mňa neplatia (moc mi to však nepomohlo - nový e-shop nemám ). Viem si však predstaviť niekoho, kto sa venuje viac obchodu a nie IT, že uverí a nakoniec je spokojný aj s tým, s čím by nemal byť. Preto som sa rozhodol podeliť so svojou skúsenosťou a upozorniť potencionálnych zákazníkov, že ak sa aj rozhodnú pre túto agentúru, aby minimálne neplatili vopred zálohu a už vonkoncom nie celú faktúru. Nech si nechajú najskôr všetko porobiť a keď sa im niečo nebude zdať, tak nech sa opýtajú alebo poriadia s niekým iným.
Také vychytávočky:
1.) Stavy objednávok sme nepresúvali zo starého e-shopu, lebo ich tam máte veľa.
Čo na to povedať? Som rád, že mi to nepovedali pri produktoch.
2.) Objednávky sa nedajú preniesť zo starého e-shopu na nový.
Dajú, len treba chcieť a vedieť ako.
3.) Z našej strany je všetko pripravené na spustenie.
Na e-shope nastavená 21% DPH, dáta s chybami (viď vyššie), nastavenia nedokončené.
Musel som dať jednu hviezdičku, lebo bez toho to nešlo odoslať.- Martin Hájek
- bioplaneta.sk
Reagovať
-
Je nám ľúto, že sa projekt nevyvíjal podľa vašich predstáv. Radi by sme však objasnili situáciu.
Z hľadiska presunu produktov a ďalších dát skutočne došlo k niekoľkým chybám. Pri eshopoch robených na mieru (Wordpress, Presta...) sa často môže v dátach, nastaveniach a funkciách vyskytnúť niečo, čo nie je obvyklé alebo ľahko viditeľné a je potrebné spoločné úsilie, aby sa eshop úspešne previedol. Bohužiaľ sa nám nepodarilo nadviazať takú spoluprácu, aby sme všetko efektívne a rýchlo riešili. A po poslednom telefonáte ste aj VY SÁM potvrdil, že dáta sú v poriadku. Stále ale platí, že prípadné chyby v prevode dát je možné kedykoľvek prebrať a riešiť.
Stavy objednávok a ich automatické e-maily robíme štandardne v 4 základných šablonách (nakoľko postupy expedície a automatizácie každého e-shopu sa rôznia), stavy objednávok sme telefonicky preberali niekoľko hodín a ladili podľa vašej preferencie, tak aby sme čo najviac zachovali pôvodný systém expedovania objednávok. Navyše sme odporučili doplnok automatizácia objednávok a pomoc s nastavením čo značí, že od začiatku nám záležalo na tom aby prechod a integrácia do nového e-shopového prostredia bol pre Vás čo najpohodlnejší.
Po zistení chyby zobrazovania 21% DPH v administrácii, sme ju ihneď riešili s infolinkou Shoptetu a následne s Vami, nakoľko sme od začiatku nemali prístup do správcovskej administrácie e-shopu na ktorom sme pracovali, toto nastavenie mohol vykonať iba majiteľ e-shopu, o čom sme Vás informovali bezodkladne po zistení zlého zobrazovania DPH.
Dovolíme si nesúhlasiť, že bolo vo Vašom záujme aby sa e-shop dokončil v údajný piatok alebo cez víkend. Po víkende sme mali ihneď záujem migrovať e-shop avšak na naše naliehanie sme dostali odpoveď, že si ešte chcete SÁM skontrolovať opäť nastavenia (ktoré sme spoločne telefonicky preberali opakovane niekoľko hodín), a teda bude lepšie ak migráciu ešte posunieme - na neurčito.
Na začiatku spolupráce sme od Vás e-mailom vyžiadali potrebné podklady a skoro mesiac trvalo, kým sme dostali na to od Vás odpoveď. Radi by sme podotkli, že čas, ktorý ste venovali opakovaným telefonátom s našimi kolegami, ste mohli efektívnejšie využiť na prípravu a rýchle dodanie potrebných podkladov, čo by značne urýchlilo celý proces a priblížilo nás k dokončeniu vášho projektu.
V každom prípade aj po tejto recenzii, ktorú ste napísali stále spolu komunikujeme a to ZDÔRAZŇUJEME, že boli chyby na oboch stranách a to sa stať môže, no odmietame to, ako ste to vyššie prezentoval.
Týmto sa k tomu tu už viac vyjadrovať nebudeme a veríme, že to spoločne doriešime k obojstrannej spokojnosti.- Jaroslav Petrakovič (Shoptet partner)
- eminds.sk
-
S prípravou eshopu sme boli spokojní. Spoločnosť Eminds vždy promptne reagovala na naše dotazy a požiadavky. Rýchlosť eshopu na Shoptete oproti Wordpressu je neporovnateľná.
- Jana Králiková
- prolenshop.sk
Reagovať
-
Spolupráca bola vynikajúcim zážitkom od začiatku až do konca. Ich tím bol mimoriadne profesionálny, ochotný a vždy pripravený odpovedať na naše otázky a požiadavky. Web stránka, ktorú pre nás vytvorili, prekročila všetky naše očakávania. Dizajn je moderný, intuitívny a perfektne odráža identitu našej značky.
Najviac nás ohromila ich pozornosť k detailom a schopnosť prispôsobiť sa našim špecifickým potrebám. Stránka je rýchla, responzívna a optimalizovaná pre všetky zariadenia, čo výrazne zlepšilo používateľskú skúsenosť našich zákazníkov. Oceňujeme aj ich proaktívny prístup pri poskytovaní návrhov na vylepšenie a neustále vylepšovanie stránky.
Bez váhania odporúčame každému, kto hľadá spoľahlivého partnera pre tvorbu webových stránok. Sme veľmi spokojní s výsledkom a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu!
Reagovať
-
Skvelá spolupráca. Rýchla komunikácia a riešenie problémov. Určite odporúčam.
- Michal Škoda
- orinbody.sk
Reagovať
Ďakujeme za odporúčanie na spoločnosť e_minds, konkrétne na pána Petrakoviča. Pomohol nám s kompletnou migráciou dát na nový eshop, poradil a ľudsky vysvetlil. Celý proces bol jasný, komunikácia rýchla a bezproblémová. Cenová ponuka bola stále komunikovaná vopred. Ďakujeme za spoluprácu a prajeme veľa spokojných zákazníkov.