Onboarding oddelenie
Kolegovia z Onboarding tímu sa starajú o hladký priebeh onboardingu klienta na Shoptet. Aby pre neho zaistili čo najpohodlnejší prechod z iného riešenia alebo založenia e-shopu, využívajú partnerov. Prečítajte si viac o aktivitách kolegov z onboarding tímu v našom článku.
Čo presne znamená onboarding na Shoptet?
Od prvotnej myšlienky klienta o biznise na Shoptete až po finálny e-shop je dlhá cesta. A klient na Shoptet môže prísť rôznymi spôsobmi. Akonáhle sa klient dostane do starostlivosti Onboarding tímu, kolegovia sa o neho a jeho projekt postarajú od začiatku do spustenia e-shopu. Zaistí, aby jeho prechod na Shoptet/ založenie nového Shoptetu klapalo v spolupráci s partnermi na 100%. Kolegovia projekt riadia, klienta s partnerom prepoja a dohliadajú na celú implementáciu a na to, aby všetko bežalo hladko a rýchlo.
Aké výhody to má pre klienta?
Klient nemusí sám loviť vo vodách Shoptet špecialistov, grafikov a ďalších partnerov. Jeho implementačný partner vo väčšine prípadov zastreší všetko okolo všetkého nastavenia Shoptet sám, prípadne v kooperácii s ostatnými partnermi, s ktorými spolupracuje. Klient je tak v starostlivosti jedného profesionála. Očakávame, že partner sa tiež postará o support, zaškolenie, odporúčanie najlepších Shoptet doplnkov, tipov na predaj a podobne. Je tu aj veľká šanca, že klient s partnerom zostane aj po celú dobu fungovania jeho e-shopu a môže sa tak vyvinúť dlhodobá spolupráca.
A prečo sa stať onboarding implementačným partnerom?
Onboarding partner od onboarding kolegov dostáva ponuky na projekty. A čo je na tom najlepšie – ponuky dostáva v celkom pravidelných intervaloch a partnerstvo nie je spoplatnené. Implementačným partnerom sa stanete na základe referencií našich klientov, spolupráce s nami a vďaka výsledkom vašej práce pre e-shopy.
Pretože partner je doporučený klientovi priamo od Shoptetu, dostáva táto spolupráca v očiach klienta punc preverenia, klient má väčšiu dôveru. Shoptet od implementačných partnerov očakáva predovšetkým profesionálnosť a ešte jednu vec – pokiaľ klient nie je pevne rozhodnutý pre prechod na Shoptet, mal by partner vedieť vysvetliť prednosti nášho e-shopového riešenia. Cieľom je, aby situácia bola win win pre všetky tri strany.
Stále sa pozeráme po partneroch, ktorí by nám s klientmi mohli pomáhať. Sme radi predovšetkým za partnerov, ktorí zvládnu previesť na Shoptet klienta so všetkým – tým myslíme prevod dát, presmerovanie, grafickú stránku aj nastavenie Shoptetu pre predaj od A do Z. Partner teda musí spĺňať pár podmienok, prečítajte si, čo oceníme.
Must-have implementačného partnera:
- znalosť administrácie Shoptetu, jeho možností a hraníc
- znalosť a aktívna práca s doplnkami Shoptetu
- znalosť služieb a funkcií Shoptetu
- výborné komunikačné zručnosti smerom ku klientovi aj k Onboardingu
- obchodné zručnosti
- základy projektového manažmentu
- promptný, nápomocný, svedomitý a zodpovedný prístup
Zaujíma vás viac o tom, ako v rámci onboardingu môžeme spolupracovať? Ozvite sa nám, radi všetko do detailu vysvetlíme.