Informácie o Partneroch pre e-shopárov
Ako fungujú Shoptet Partneri
Shoptet Partneri sú špecialisti (firmy alebo freelanceri) z rôznych odborov dotýkajúcich sa e-commerce, ktorých dobre poznáme a ktorí vám môžu pomôcť zvýšiť predaje a posunúť vaše podnikanie o kus ďalej. Než sa niekto stane našim Partnerom, vždy s ním najskôr prediskutujeme či jeho skúsenosťami a kvalitou zodpovedá podmienkam pre zaradenie do nášho katalógu.
Shoptet Partnera a úroveň našej spolupráce spoznáte podľa odznaku, tzv. certifikátu, ktorým je označený vo svojom medailóniku. Môže byť bronzový, strieborný alebo zlatý a Partner si musí danú úroveň zaslúžiť.
Hoci Shoptet Partnerov oficiálne odporúčame, nie sme zodpovední za prácu, ktorú pre vás vykonajú. Preto ak si vy, Shopteťáci, z nášho katalógu alebo prostredníctvom Dopytov, vyberiete partnera, s ktorým chcete spolupracovať, vzťah, ktorý vznikne medzi Partnerom a vami, je čisto medzi vami dvoma. Nezabudnite sa preto dohodnúť na podmienkach (prístup do e-shopu, cenová sadzba, rozsah práce atď.) vopred.
Potrebujete pomôcť s vašim e-shopom? Zvoľte kategóriu a vyberte si vhodného partnera pre vás. ⬇️
Čítajte pozorne, aké informácie o sebe Partner v medailóniku uviedol, aby ste vybrali čo najlepšie.
Nezabudnite prácu Partnera potom ohodnotiť hviezdičkami a slovným hodnotením – pod jeho profilom v sekcii Hodnotenie
|
Rozdelenie Shoptet Partnerov
Váhate, ktorého Partnera osloviť? Nie ste si istí, aký je rozdiel medzi jednotlivými úrovňami? Nižšie uvádzame stručný prehľad.
Ako fungujú Dopyty
Zmyslom Dopytov je čo najviac uľahčiť e-shopárom správu ich e-shopu a zjednodušiť výber Shoptet špecialistu. Tak, aby vaše Shoptety mohli šliapať ako hodinky, a to po dlhú dobu. Naši Partneri tým dostávajú viac možností, ako e-shopárom pomôcť, Shoptet Partneri sú totiž kvalitní profesionáli, ktorí náš systém veľmi dobre poznajú. Shoptet je vynikajúcou voľbou pre vedenie vlastného e-shopu v Českej republike aj na Slovensku. Napriek tomu sa občas pri nastavovaní Shoptetu nájdu situácie, s ktorými si užívateľ neporadí, alebo na ne jednoducho nemá čas, a tak uvíta možnosť delegovať ich na externistov. Práve k tomu slúži naša bezplatná služba – Dopyty. Jednoducho – e-shopár formuluje požiadavku, zacieli ju na kategóriu, s ktorou jeho požiadavka súvisí a potom už len čaká, až sa mu Partneri z danej kategórie budú ozývať s konkrétnymi ponukami.
Ako správne zadať Dopyt?
Ak potrebujete pomoc s nastavením e-shopu, s feedmi, s grafickou úpravou alebo jednoducho s čímkoľvek, čo sami nezvládate alebo nestíhate, využite možnosť vložiť Dopyt. Určite len kategóriu a priblížte problém. My v Shoptete Dopyt skontrolujeme a pokiaľ bude v poriadku a nebude potrebné nič doplniť, schválime ho. V ten moment Dopyt odíde do e-mailových schránok všetkých Partnerov v danej kategórii. Po 24 hodinách sa zverejní na webe a možnosť odpovedať majú aj tí špecialisti, ktorí nie sú Shoptet Partnermi. Až si spoluprácu dohodnete a potvrdíte, označte, prosím, Dopyt ako exspirovaný, aby vám ponuky nechodili do konca života :).
Tipy na správne vloženie Dopytu
-
- Buďte jasný. Popíšte problém, ktorý chcete vyriešiť, jednoducho a zrozumiteľne.
- Určite správne kategóriu, do ktorej Dopyt odosielate. Vieme, že nie vždy ide úplne ľahko rozoznať, ktorá kategória sa hodí najlepšie. Pomôžu vám:
- Naše popisy kategórií, kde uvádzame, čo daní špecialisti v kategórii ponúkajú.
- Rozkliknúť si pár medailónikov našich Partnerov, kde popisujú, čomu sa venujú.
- V texte dopytu pokojne zadajte vaše očakávania ohodnotenia Partnerovej práce – napíšte, aký máte budget. Zamedzíte tak nerelevantným odpovediam zo strany Partnerov.
- Ponáhľate sa na danú úpravu? Môže sa stať, že Partner by rád Dopyt prijal, ale má napríklad na nasledujúce dva týždne plné kapacity. Alebo časový horizont neriešite? Ujasnite to ihneď v Dopyte.
- Preferujete osobný kontakt? Alebo radšej voláte, alebo píšete e-maily? Pokojne tieto informácie o preferovanom spôsobe komunikácie už do textu napíšte. A o to kvalitnejšie budete mať reakcie Partnerov.
|