Upozornenie na objednávku
Dobrý deň,
sme donášková služba a na našej prevádzke pracujeme s viacerými gastroportálmi /Bolt, Wolt, Bistro…/ a vždy, keď príde objednávka, tak ona dáva o sebe patrične vedieť, hlasno to tu zvoní, až kým personál nepríjme objednávku. Problém máme s objednávkou cez Shoptet, ktorá, keď príde, tak len emailom a nerobí nám žiadny cirkus, aby na seba upozornila. Tak sa stane, ze objednávku nikto nerieši. Viem, že toto už má niekto iste poriešené, ako presmerovať a opakovať hovory atď, a podobne. Privítam návrh a riešenie.
Ďakujem.
Reakcie na dopyt
Dopyt bol obstarávateľom označený ako vybavený, nemožno naň už reagovať. Rýchlejší prístup k novým objednávkam si môžete zaistiť členstvom v Shoptet Partneri, ktoré je zadarmo. Shoptet Partnerom zasielame dopyty 24 hodín pred zverejnením na webe.