Optimalizácia dopravy v košíku pre produkty z dropshippingového skladu
Dobrý deň,
obraciame sa na Vás s otázkou ohľadom našej eshopovej platformy. Naše eshopové prostredie má implementované dva sklady: primárny sklad a druhý je externý- dropshippingový- produkty z Talianskeho skladu, tie majú nastavenú vyššiu cenu dopravy. Momentálne sa vyskytol problém, ktorý by sme radi vyriešili.
Máme skladom produkty, pri ktorých niektoré veľkosti sú dostupné aj na našom primárnom sklade, aj na dropshippingovom sklade. Avšak systém berie celkový počet produktov na sklade ako súčet produktov na všetkých skladoch dohromady. Toto spôsobuje problém v prípade, že je daná veľkosť vypredaná na našom sklade, ale je ešte stále dostupná na dropshippingovom sklade. V takom prípade by sme museli sledovať dostupnosť veľkostí a manuálne nastaviť atypickú dopravu a platbu pri tejto veľkosti, aby si zákazníci v košíku nevedeli vybrať lacnejšiu dopravu.
Môžete nám, prosím, poradiť, či je možné implementovať nejakú úpravu kódu v košíku, aby sa možnosť lacnejšej dopravy skryla v prípade, ak si zákazník objedná produkt z dropshippingového skladu?
Ďakujeme za Vašu pomoc a rýchlu odpoveď.
Reakcie na dopyt
Dopyt bol obstarávateľom označený ako vybavený, nemožno naň už reagovať. Rýchlejší prístup k novým objednávkam si môžete zaistiť členstvom v Shoptet Partneri, ktoré je zadarmo. Shoptet Partnerom zasielame dopyty 24 hodín pred zverejnením na webe.