Meta Conversions API implementácia cez GTM pre Shoptet
Dobrý deň,
mám e-shopy na Shoptete (milva.sk a milva.shop) a potrebujem technickú implementáciu Meta (Facebook) Conversions API cez Google Tag Manager.
Aktuálne používam iba základný doplnok „Sociálne siete“, Pixel beží, ale v Meta Events Manageri mám tieto problémy:
– chyba „Server sending expired fbclid value in fbc parameter“
– nízka Event Match Quality pri ViewContent, ViewCategory a Search
– odporúčanie na zlepšenie fbc/fbp a deduplikácie medzi Pixelom a CAPI
Chcela by som, aby ste mi nastavili:
Napojenie Meta Conversions API cez GTM pre Shoptet (ideálne pre SK aj CZ verziu e-shopu).
Odosielanie štandardných eventov:
– PageView
– ViewCategory
– ViewContent
– AddToCart
– InitiateCheckout
– AddPaymentInfo
– Purchase
Správne párovanie Pixel + CAPI:
– generovanie a odosielanie event_id (deduplikácia)
– korektné fbc a fbp (bez expirovaných fbclid hodnôt)
Otestovanie v Meta Events Manageri (Test events) a základný screenshot/report po nasadení.
Pixel ID a Access Token vám pošlem po dohode.
Prosím o:
– orientačnú cenu za komplet implementáciu pre SK aj CZ
– informáciu, či už máte skúsenosť s Meta CAPI + Shoptet + GTM.
Cieľ: zlepšiť Event Match Quality (hlavne ViewContent) a odstrániť chyby v diagnostike tak, aby kampane mali kvalitné dáta pre optimalizáciu.
Ďakujem a budem rada za konkrétny návrh postupu a ceny.